Üdvözöllek, Vendég!

Mint mindenkinek, nekem is van egy “jó” és egy “gonosz” oldalam és én kész vagyok elfogadni a bennem rejlő sötétséget. Nem hátrálok előle, mert nincs értelme.Ahogy a jó, úgy a gonosz is örök és elpusztíthatatlan és ez így van rendjén, mert egymás nélkül nem létezhetnek, egymás nélkül nem lenne értelme egyik létezésének sem.

Hogy milyen vagyok?

Sem pesszimistának (na jó, néha nagyon az vagyok), sem optimistának (annak főleg nem) mondanám magam. Inkább realista, néha álmodozó, de semmiképp sem akarok hinni a reménynek.
Egyáltalán nem hiszek a csodákban, még ha ki is mondtam e szót. Számomra a csodák várása, azoké, amelyek sosem jönnek el, az önámítás legmagasabb fokon űzött művészete. Tudom, hogy nincsenek és nem is fogok se hinni, se őrült módon várni rájuk.
Olyan korban élünk -és szerintem az emberek mindig ilyenben éltek, csak a külsőségek változtak mindig-, amelyben nincs értelme semmilyen hitrendszerben hinni. Nem vagyok ateista, hiszem az istenek és a sors vagy északi szóval: Norna létezését, de azt már semmiképp sem, hogy majd ők “csodát” tesznek -ahogy mondani szokás.
Nem érdekel a vallás, mert senkin nem fog segíteni. Az se érdekel, ki milyen nézeteket vall, csak azt nem bírom, amikor az egyszeri hittérítő elkezdi magyarázni, hogy ki miben és miért higgyen.
Nem ítélem el az öngyilkosságot, véleményem szerint mindenkinek joga van azt tenni az életével, amit akar, mert az csak az övé. Lehet, hogy lesznek, akik nem értenek egyet ebben, de engem nem lehet meggyőzni e kérdésben, mert a nézeteimet illetően nagyon makacs, betonfejű tudok lenni.
Se mennyben, se pokolban nem hiszek, számomra az erről szóló tanítások semmit se jelentenek, és régmúlt korokban csak az emberek elijesztésére meg tömeges befolyásolására voltak alkalmasak.
Ennek ellenére hiszek a túlvilági létezésben, de teljesen más értelemben.
Utálom a “Megütnek jobb felől, tartsd oda a másik orcádat is”-felfogást, ezen nincs mit magyaráznom.
Nagyon kedvelem Anton Szandor LaVeyt, a Church of Satan alapítóját (1930.04.11-1997.10.29.) akit bár egyáltalán nem ismertem, mert 13. évemben jártam, amikor meghalt (R.I.P.), de több dolgot olvastam róla és a tanításairól, amelyekkel ha nem teljesen is, de nagyrészt egyet tudok érteni.

Kedvenc idézetem tőle:

“Tégy úgy másokkal, miként ők tesznek veled.”

Még egy keveset rólam:

Imádom a rózsákat és úgy általában a virágokat, mert hihetetlenül el tudnak kápráztatni szépségükkel, nem harapnak vagy karmolnak bele az őket simogató kézbe, nem morognak rá se ismerősre, se idegenre. Ja és illatosak🙂 bár nem mindegyik.
Fura ilyen sötét profilon azt olvasni, hogy szeretem a napfényt, de csak annyit, amennyi tényleg szükséges ahhoz, hogy hozzájáruljon az ember fizikai szükségleteinek kielégítéséhez és az egészsége fenntartásához.A túlzott, erős vakító napfény már káros, ezért kerülöm.
Éppúgy szeretem a sötétséget, mert az is SZÜKSÉGES. Nem lehet állandóan vagy csak fényben, vagy csak sötétben élni, mindkettőből meríteni kell.
Viszont nem szeretem a havat és a jeget, bár téli születésű (dec.25 – ez is a Norna fintora volt?) vagyok.
Nem szeretem az ünnepeket, főleg a karácsonyt, ezért nem is tartom meg. A születésnapom az elsődleges, de az is csak olyan nap, mint a többi. Eljött és el is fog múlni, aztán újabb 365 nap várakozás. Nem érdekel.

Most egyelőre ennyit rólam…

Youtube-csatornám:

https://www.youtube.com/channel/UC0F3zSJG3NR-QYmIHZMh_XQ/feed?activity_view=3

(Gondolom, már ezt is soknak találtad XD)